torsdag den 27. januar 2011

Praktiske sine....

Ja, som overskriften lyder er jeg meget praktisk eller jeg tænker i hvertfald mange ting i detaljer.. 
Synes egentlig det er lidt morsomt, Sissi gør ofte grin med mig, hehe. Jeg vil lige give jer et eksempel.


Se blot aftensmaden.. 
Hvis jeg havde lavet den havde jeg taget en stor terlerken og lagt tingene på den, men Sissi vælger at lægge alt i hver sin skål (så ser det hyggeligt ud siger hun) Med min måde spare man en masse opvask. Se, detalje som stadig holder! ;) Det kan være hvad som helst jeg er sådan med. F.eks. når tingene skal bæres ud efter aftensmaden, så tager folk oftes en ting i hver hånd, jeg derimod stabler tingene på en praktisk måde, wolla så behøver jeg kun gå en gang ;) Jeg er så smart nogle gange.


//Sine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar