fredag den 21. januar 2011

GINA TRICOT


JEG VIL GERNE BEDE OM DEN

2 kommentarer:

  1. også jeg! den er for nice, er måske bare mest til den i sort eller hvid.
    forresten har jeg fået fat i min mors opskrift på hindbærsnitter, så jeg skriver den altså her, så jeg er sikker på at du ser den :-)

    250 g margerine
    250 g sukker
    500 g mel
    2 æg
    hindbærmarmelade
    flormelis + vand
    krymmel

    Smuldr fedtstoffet i melet. tilsæt sukker og æg og ælt hurtigt dejen sammen. læg dejen koldt mindst 1 time.
    del dejen i 4 stykker og rul stykkerne ud til 4 aflange stænger (8-10 cm bred). bag stængerne med 200 grader i 15-20 minutter. smør 2 stænger med marmelade og læg de to resterende stænger ovenpå. put hvid glasur og krymmel på (hurtigt, da glasuren tørrer meget hurtigt) og afslut med at skære stængerne ud i snitter :-) vupti

    SvarSlet
  2. Den er også rigtig fin!
    JEG VIL OGSÅ GERNE BEDE OM DEN (-;
    Følger din blog nu :-)
    /Emma

    SvarSlet