tirsdag den 25. januar 2011

20 år

Det er så tragisk (overdrivelse) at blive 20 år... :(
Jeg synes det er underligt at tænke på... 20 ÅR!
Man siger jo at den "nye" gennemsnits alder er 100 år. Der er flere og flere der bliver så gamle...
Så hvad har jeg at klage over? meeeen 20 ÅR?
Jeg fatter det simpelhen ikke.... 20!!!!!!
Man bliver ikke teeanger fra den ene dag til den anden, når man fylder 13. I mine og nok også mine forældres øjne var jeg teeanger før de 13 og sluttede da jeg var omkring de 16.. Så nu siger man "nu er du ikke teenager mere Sine" gud fri mig vel (er der ikke noget der hedder det?) x)
Jeg stresser total over mit liv, selvom jeg kun lige er fyldt de 20.. Shit der er meget jeg gerne vil nå i mit liv, håber jeg når det hele. Men nu er det sgu alvor, sådan for real. Dog har jeg ikke boet hos mine forældre siden jeg var 17 så jeg er godt inde voksen livet på den måde :)
Så nu må jeg bare drømme tilbage til den gang jeg var de 15 år og lignede en idiot  (mig t. venstre) og var til tivoli i nykøwen... Dog er jeg glad for det liv jeg har nu! Ingen tvivl om det.


//Sine

2 kommentarer:

  1. Der er jo helt vildt, sådan som årene skrider frem! Hvad går du egentlig rundt og laver i din hverdag nu? (-: er du egentlig stadig interesseret i øreringene, hvis jeg sætter prisen op på 15 - 20 kr (kommer an på forsendelsen), da det ellers ikke kan betale sig.. Du kan også gå ind på min blog og trykke op i hjørnet, for at se på alle de andre smykker, så kan det være, at du får noget rabat! :-)
    .blogspot.com

    SvarSlet
  2. yallehballeh.blogspot.com :-)

    SvarSlet