torsdag den 23. december 2010

Frustation?

Nope, jeg er IKKE frustreret, tror jeg? Jeg synes ellers selv jeg har god grund til det, eftersom jeg er "sneet inde"...
Hvorfor er der ingen af mine yndlings bloggere der har blogget i dag ? :( BLOG SÅ!!!!!
Jeg skulle have været i biografen med min daddy i dag, og se klovn (hans julegave fra mig) men næ nej, sneen er i vejen men jeg lavede havregrynskugler i forgårs, som om det skulle hjælpe noget...? 


MEN JEG FIK JOBBET I GÅR, HVORFOR HAR JEG IKKE SAGT DET NOGET FØR?
- så nu er jeg "pige i huset" hos en af vores ministre (tror ikke det er så smart at nævnte hvem) så jeg skal kører minister bil x) det er hver dag fra 16 til 22 ca. mærkelig arbejdstid, men mon ikke jeg overlever...


Nu hvor dette indlæg i forvejen er en sten for sig selv, så lad os lave det endnu mere stenet. Jeg har lige fundet min forlovelses ring på nettet (har den selvfølgelig i forvejen) x) Den skal I se, for det er trods alt noget der betyder alverden for mig (alså betydningen i den)




//Sine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar