torsdag den 30. december 2010

FØDSELSDAG mm..

for søren, så nåede klokken alligevel at slå 12 inden jeg gik i seng.. og jeg har FØDSELSDAG :D
Jeg var ude og bytte gaver i dag (igår) :s hehe med min kæreste og fik også shoppet en masse udsalg, det får I at se på et andet tidspunkt, da jeg er røv doven og træt PT.. I aftes var jeg til pige middag hygge halløj hos Emilie og Charlotte, sammen med de andre søde piger - Charlotte og Emilie skal på højskole lige om lidt så god tur til jer piger! Billeder kommer herunder.. I dag fik jeg langt om længe mit nye kamera som skal forstille at være min fødselsdagsgave fra min kæreste!





 ^Den sejeste pige med den sejeste tunge i verden, den kan ikke komme længere ud af hendes mund end det ses her :O








Godt nytår til alle.
/Sine

2 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen og rigtig godt nytår!!

    Xoxo
    Choicewithnoise

    SvarSlet