mandag den 27. december 2010

christmas

Jeg har endnu ikke fået taget mig sammen til at tage billeder af mine julegaver - det kommer det kommer..
Men her er lidt fra de sidste dage:


 ^Min mor og jeg, juleaften.




^Mine nevøer

Juleaften var traditionel, havde bare aldrig prøvet at bruge ca 3 timer på gave oppakning, men vi var jo også 14 mennesker.. 1. juledage tilbragte jeg med mine søskende og mine nevøer!
2. juledag var jeg med min mors familie, og i morgen 4 juledag skal jeg være med min svigerfamilie :) Først på torsdag regner jeg med at skulle ud og bytte julegaver og selvfølgelig træne - jeg trænger! Jeg er egentlig lidt neder over at jeg ikke får blogget noget mere om tøj/mode, men den sidste tid har jeg været arbejdsløs og så gider jeg sgu ikke gøre noget ud af mig selv når jeg bare tuller rundt. Håber det kommer nu hvor jeg snart skal til at klæde mig ordenligt på igen :)

Håber selvfølgelig alle har haft en dejlig jul.. Men dog er jeg frustreret over at nogen folk bliver INDLAGT på hospitaler, fordi de har spist for MEGET, tænk at der er andre mennesker som sulter, jeg er helt gak over det.

//Sine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar